петък, 26 юли 2013 г.

Golden Rose Selective 55

Здравейте, момичета /и момчета/,
бях позабравила блога си, но не защото не искам да пиша, прото нямах възможност. Вече обещавам да съм наистина редовна тук.
Ще ви покажа един лак на Golden Rose от серията Selective - номер 55. Той е страхотното цикламено/лилаво, което търсех отдавна. Подари ми го приятелят ми, на когото не бях казвала че го искам тооолкова много. Нацели вкуса ми, пък и какво друго да избере, той не одобрява моите сини, зелени, оранжеви etc. лакове :D
И такааа... Нанася се супер лесно, беше истинско удоволствие да се лакирам с него. На първия слой прозираше леко, но с втория стана супер. Консистенцията му е страхотна, а четката е една от най-удобните, които съм ползвала. Жалко, че почти нищо от тази серия не ми харесва...Този лак ме шашна откъм трайност - чак на седмия ден връхчетата се бяха оголили.... Е, вярно че го запечатах със Seche, но в повечето случаи въпреки него ми се бели много бързо лака.

























Това беше от мен, напук на лаковата вълна, която е ударила всички момичета, които познавам :D Макар, че смятам следващия ми пост да е за някой пясък...
Бих взела още лакове от серията, заради страхотната четка, но при случай че изкарат по живи цветове.. в настоящата палитра да има 2-3, макс 4 цвята,  които да са по-свежарски...
На вас допада ли ви тази серия на Golden Rose?

Няма коментари:

Публикуване на коментар