неделя, 1 декември 2013 г.

Let's make it GOLDEN :))

Здравейте,
реших да кръстя тази публикация "Let's make it GOLDEN :))", заради единя от лаковете, които съм използвала в маникюра, който ще покажа по-надолу.
Essence - Make it golden е златния, естествено. Имах малко повече очаквания откъм покривност, които не бяха 'уважени' от него ;д
Тук е на 3 слоя върху черна основа, защото преди това го пробвах без такава и видях, че  прозира и не е плътен и реших да разнообразя черното, което е Flormar 313. Най-хубавия черен лак, който съм ползвала. Много момичета препоръчват точно него :)















3 коментара:

  1. Златния Есенс е страхотен. Откъде го купи :)

    bbrillliantt.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Той е от серията им със старите шишенца. Не мисля, че все още може да се намери някъде. Аз съм от София и го купих от Елитис в Халите, където до щанда на Есенс имат нещо като техен 'аутлет'. Беше последния, когато го купих преди месец- два, но може да са докарали някой нов. Скоро не съм ходила натам.

      Изтриване
  2. Намерих си го точно в Елитист в Халите за 1.50 :)))

    ОтговорИзтриване